Forum Forgotten Heroes Strona Główna
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum Forgotten Heroes Strona Główna  Zaloguj  Rejestracja
Regulamin.

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forgotten Heroes Strona Główna -> Regulamin itp.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elrond
Administrator
Administrator


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 14:34, 09 Gru 2008    Temat postu: Regulamin.

Nieznajomość regulaminu w żadnym stopniu nikogo nie usprawiedliwia w przypadku jego złamania. Dołączenie do gildii jest czynnikiem jednoznacznym z zapoznaniem się i z zaakceptowaniem regulaminu. Za złamanie regulaminu otrzymuje się ostrzeżenia(warny). Pięć ostrzeżeń (wyjątek to Vice Liderzy i moderatorowie, którzy już po dwóch ostrzeżeniach zostają karani)skutkuje banem/wydaleniem/zdegradowaniem, zależne od typu regulaminu, który złamałeś. W przypadku ukarania Vice Lidera, bądź moderatora, staję się on zwykłym członkiem/użytkownikiem forum. Oczywiście, regulaminy powszechne(forum, gildii) obowiązują wszystkich, bez wyjątku. Członkowie nieaktywni dłużej niż miesiąc zostaną wydaleni z gildii na 30 dni. Potem mogą się ubiegać o ponowne przyjęcie.


Zasada główna: nikt nie kwestionuje poleceń lidera.


Spis treści:

1.Regulamin forum.
2.Regulamin gildii.
3.Regulamin dla Vice-Liderów.
4.Regulamin dla moderatorów.
5.Regulamin związany z rekrutacją.


1.Regulamin forum(karany banem).

a)Nie "nabijać" postów, nie pisz jednego pod drugim, edytuj poprzedni,
a także nie pisz bez powodu,
b)Nie "offtopować", piszemy na temat, chyba, że będziesz miał ważny
argument, każdy offtop bez powodu, zostanie ukarany,
c)Nie pisać nowych tematów, jeśli nie jesteś pewny, czy takowy już
istnieje, rozejrzyj się na forum,
d)Nie obrażamy innych,
e)Nie używamy wulgaryzmów, będą one karane,
f)Nie umieszczamy niczego o tematyce erotycznej, bądź drastycznej,
g)Post musi mieć co najmniej 10 znaków,
h)Nie piszemy w złych działach,
i)Jeśli jeszcze nie są zamknięte, nie odkopujemy starych, nie aktywnych
tematów,
j)Nie podważamy decyzji Administratora i moderatorów,
k)Nie umieszczamy ukrytych linków,
l)Umieszczanie beznadziejnych screenów, typu stanie przed dp
w dziale"Screeny" będzie karane,
ł)Nie krytykujemy innych,
m)Nicki na forum powinny zawierać chociaż pierwszą część nicku w Tibii,
n)Nie piszemy na temat religii,
o)Przy rejestracji, jeśli mamy, to koniecznie podajemy swój numer
gadu-gadu,
p)Zachowujemy dobry humor Very Happy.


2.Regulamin gildii(karany wydaleniem).

a)aktywnie korzystaj z Guild Channel,
b)nie obrażaj graczy na Guild Channel,
c)nie spammuj na Guild Channel,
d)nie kradnij niczego z Guild House'a,
e)nie awansuj nikogo na wyższą rangę,
f)zanim Vice-Leader usunie gracza z gildii powinien się skontaktować
z Leaderem,
g)pomagaj pozostałym członkom gildii,
h)nie używaj nielegalnego oprogramowania(np.: Macro, MC) i w ogóle
przestrzegaj zasad gry,
i)odpisuj na podania na forum najczęściej jak możesz, jeśli się dowiem, że nie robisz tego, mimo iż masz do tego możliwości, zostaniesz ukarany.

3.Regulamin dla Vice-Liderów(karany degradacją).

a)Nie przyjmuj nikogo sam. Od tego są podania,
b)Nie wywalaj nikogo sam. Jak ktoś ci nadepnął na ucho, napisz na
forum. Wyjątkiem są sytuacje kryzysowe(np. jak ktoś okradnie GH),
c)Pomagaj dla lidera zająć się rekrutacją i zmianą rang,
d)Przestrzegaj pozostałych zasad i regulaminu.

4.Regulamin dla moderatorów(karany degradacją).

a)Nie usuwajcie niczyich tematów ani postów(chyba, że na to zezwolę,
możecie się ze mną skonsultować),
b)Stare, nieaktywne tematy zamykajcie i przenoście po jakimś czasie do
kosza(oprócz rozpatrzonych pozytywnie podań),
c)Pod żadnym pozorem nie zmieniajcie treści postów innych
użytkowników forum(wyjątek: poinformowanie o warnie lub coś innego
ważnego),
d)Nie banujcie nikogo bez konsultacji ze mną,
e)Tematy założone w złych działach przenoście do odpowiednich,
f)Stanowczo warnujcie użytkowników, za złamanie jakiegoś punktu
regulaminu,
g)nie zmieniajcie typów tematów na ogłoszenie/przyklejony, jeśli nie zajdzie taka potrzeba.

5.Regulamin związany z rekrutacją(nie karany, grozi nie zaakceptowaniem podania).

a)wszyscy członkowie gildii powinni wziąć udział w głosowaniu,
b)autor podania powinien umieścić ankietę czy można by go przyjąć z dwiema opcjami : tak lub nie(jeśli tego nie zrobi to trudno, najwyżej ja edytuje jego posta),
c)ankieta trwa 72h od momentu jej założenia, chyba, że wcześniej wypowiedzą się wszyscy członkowie gildii,
d)wynik głosowania decyduje o przyjęciu gracza(o 3 głosy na tak więcej niż na nie),
e)podanie winno być godne ze wzorem, ale w formie tekstu ciągłego,
f)pretendent musi spełniać wymagania gildii(w dziale rekrutacja oraz info).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Elrond dnia Czw 17:44, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 21 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forgotten Heroes Strona Główna -> Regulamin itp. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
BBTech Template by © 2003-04 MDesign
Regulamin